people

"Zıkkım" Yemekteyiz ..

Bu yemekteyiz adlı program ilk yayınlanmaya başladığı zaman izlerdim gayette keyif alırdım çünkü konu yemek bile olsa yeni şeyler öğrenmekten mutlu olurum.Uzun bir zamandır izlemediğim programa bu aralar tekrar göz atma fırsatım oldu ve içimde "zıkkım yemekteyiz" diyesim geldi maalesef.

Bizler nasıl bir toplum haline dönüşmüşüz böyle hayrete düştüm milyonlarca insanın gözleri önünde oynanan "Dallas"vari bir oyuna dönüşmüş program tamamen.Yemeklerin lezzeti yada kalitesi kimsenin umrunda değil herkeste bir "gurme" havası hele o puanlar aman tanrım 4'ün üzerine kimsenin çıkamaması için taştan yemek yapması gerekir.(Benim sucuklu yumurtam 10 üzerinden 6 alır ya :))

Velasıl kelam bu toplumda herşeyin önceden belirlenmiş hazin sonu gibi bu programında "cıvkını" çıkartmayı başarmışız.Yapılandan çok entrikalar sarmış dört bir yanı, popülizm yesin "zıkkımı" ..

0 yorum:

Yorum Gönder