people

MP3 Küçültme (Hafıza kartında artık şarkılar daha az yer kaplayacak)

programımızın adı MP3 TO RİNG TONE kısaca bahsetmek gerekirse format dönüştürücü bir program ama ben sadece telefondaki MP3 lerin boyutunu düsürüyorum böylelikle hafıza kartında daha cok yer oluyor

programı kuralım ilk önce ama ilk önce bi mp3 ü örnek vereyim dedim bakalım ne kadar kücültüyor



görüldügü üzre bir sarkı sectim boyutu bir hayli yüksek bakalım ne kadar kücülte bilecek



programı acıyoruz sag üstte BİG MP3s To Samll a tıklıyoruz acılan yerden ADD yazan yere giriyoruz (kücültecegımız sarkıları sececegimiz yer)



istersek ctrl A ya basarak hepsinide secebılırız

sarkıyı teker teker kucultmek için Convert Single yazan yere yada ilk 5 sıradaki sarkıyı küçültmek için Convert All ye basıyoruz (not ilk 5 teneyi ardı ardına kucultuyor sonrakı lısteyi tek tek kücültecz)

Convert All nın yanında ... yer var orayı acıp küçültecegımız sarkıyı nereye kaydedecegımızı secıyoruz

sarkıyı kucultup masa üstüne attı ( ben masa üstünü secmiştim siz nereye kaydedersnz artık orası size kalmış)



sarkımız kucultulmus durumda mp3 ün boyutuna bakmanız yeterli.

Programı indir

0 yorum:

Yorum Gönder