people

Wolfsburg HEZİMETİ, Beşiktaş REZALETİ

Bu yazıya nerden başlasam kime ne desem bilemiyorum .. Bir takım kendi sahası ve muhteşem seyircisi önünde ancak bu kadar kötü oynar..

Geçen sezon da söyledim bu sezon da söylüyorum Mustafa Denizli teknik direktör ise ben Pascal Nouma'yım arkadaş !! Bobo dan sol açık yaratabilmek için sihirbaz bile olmak yetmez bunu anlamak için çıplak eylem yapılması gerekiyorsa ben yapmaya razıyım ..

Hakan Arıkan kaç sezondur Beşiktaşta ama halen top nasıl tutulur, nerede durulur bilmiyor..

Ekrem Dağ hangi mevki oyuncusu bilen biri bana söylesin artık .. Sağ bek, sağ açık, sol açık , ön libero , vs..

İbrahim Üzülmez artık bırak şu Beşiktaşın yakasını kaç senedir top oynuyorsun ama koşmaktan başka meziyetin yok .. Bu işler koşmak ile oluyorsa Huseyin Bold u yeni sol bek olarak alalım derim ..

Serdar Özkan eğer sen Özkaynak isen o kaynak kurusun gelmesin kimse A Takıma ..

Uğur İnceman bir tane yaptığı olumlu hareketi söyleyin ben Harakiri yapacağım ..

Eğer geçen sezonun 2 Kupalı Şampiyonu bu durumda ise gerçekten yazıklar olsun .. Bu durumdan da hem en az hem en çok sorumlu Yıldırım Demirörendir. Sezon başında Denizli ne isterse kimi söylerse aldı getirdi ama Mustafa Denizlinin ilk lafı dinlenip teşekkür edip ememkliliğe bırakılacaktı işte en büyük hata .. Zorla hiçbirşey olmuyor ..

O kadar milyon dolarlar akıttığınız adamlar böyle oynayacaksa bırakın gençler oynasın bari borç dağ olmasın ayıptır yazıktır ..

0 yorum:

Yorum Gönder